Maandag 10 november zette de gemeente Wormerland de mantelzorgers in het zonnetje! Zo bezocht wethouder Elly Fens één van de vele mantelzorgers die de gemeente rijk is: de 83 jarige Jopie Hartog. Zij is mantelzorger voor haar man Maarten (89). Door Parkinson is Maarten een stuk minder mobiel dan hij altijd was. Zoon Rob staat weer klaar voor Jopie als mantelzorger. Het volledige bericht kunt u hier lezen.

Op de Dag van de Mantelzorger kregen in Wormerland alle mantelzorgers die bekend zijn bij het Dienstencentrum Wormerland, een verrassing aangeboden. Hiervoor hebben inwoners mantelzorgers op kunnen geven. In totaal werden 120 pakketten uitgedeeld. Wilt u meer weten over mantelzorg? Bijvoorbeeld voor ondersteuning in de zorg voor een naaste, of juist om de mantelzorgers te ontlasten en vrijwilligerswerk te doen? Neem dan contact op met Dienstencentrum Wormerland. www.dcwormerland.nl of 075 641 96 68