De verandering is begonnen.

Na een fenomenale campagne en enorme winst bij de Tweede Kamerverkiezingen, gaan we dóór. Samen vormen wij een prachtige nieuwe beweging, die groene en linkse waarden met elkaar verbindt. Een beweging die staat voor verandering. Ben jij ook zo enthousiast geworden van de verkiezingsuitslag voor GroenLinks? Heb je zin om mee te helpen aan die verandering? Doe mee!

Samen, Lokaal en Duurzaam.

Daarmee is GroenLinks de gemeenteraadsverkiezingen voor Wormerland ingegaan in 2014 en dit heeft zich vertaald in een prachtige winst en een bestuursverantwoordelijkheid die wij op ons hebben genomen. En dat willen wij graag voortzetten in 2018.

Vind je het leuk om mee te helpen bij het besturen van onze gemeente en voel je je aangesproken door Samen, Lokaal en Duurzaam? Wil je meedenken en meepraten over ons groene Wormer- en Jisperveld, de leefbaarheid en sociale voorzieningen in Wormer en de kleine kernen, of de klimaat maatregelen om Wormerland energie neutraal te krijgen?

Word dan actief voor GroenLinks Wormerland!

Met genoeg actieve leden kunnen we acties en activiteiten organiseren en onze raadsleden optimaal ondersteunen.  Misschien heb jij wel kennis en ervaring met standpunten die belangrijk zijn voor een Groene, Open en Sociale samenleving. Help ons mee die idealen te behalen. Volg ons op FaceBook en Twitter en meld je aan als lid. En heb je enige vrije tijd? Sluit je dan aan bij onze fractie. Want het is tijd voor verandering, samen met jou. Is jouw interesse gewekt? Neem dan contact op met Jan Stevens: stevenja @ xs4all.nl of telefonisch op 075 - 642 1959

Samen Lokaal en Duurzaam